τουρισμος
Τουριστική προβολή και ανπάτυξη του Δήμου Ιωαννιτών
Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Ιωαννιτών έχει καταφέρει, σε μικρό χρονικό διάστημα, να διαμορφώσει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο υποδομής και κατάλληλων εργαλείων για τη δυναμική προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης των Ιωαννίνων. Υλοποιώντας με επιτυχία τη φιλόδοξη εξωστρεφή στρατηγική «Old.New.You.», που στο επίκεντρό της βρίσκεται η επιδίωξη o προορισμός «Ιωάννινα» να καθιερωθεί στο χάρτη της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς ως ένας Μητροπολιτικός πόλος έλξης επισκεπτών στην ευρύτερη περιοχή, βάζει γερά θεμέλια ώστε η τουριστική ανάπτυξη στην πόλη μας να γίνεται σε βιώσιμη βάση. Με μακροχρόνια οφέλη για την τοπική οικονομία και σταθερή συμβολή στη βελτίωση της κοινωνικοπολιτιστικής ταυτότητας της περιοχής.
Για πρώτη φορά, ο τόπος μας διαθέτει ένα σύγχρονο και τεχνοκρατικά προσανατολισμένο φορέα προβολής και ανάπτυξης, που λειτουργεί υπό τη θεσμική και οργανωτική ομπρέλα της πόλης στα πρότυπα άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων και διεθνών τουριστικών προορισμών. Στο πλαίσιο του προωθούμενου σχεδιασμού, όλες πλέον οι πληροφορίες για την αναγνωρισιμότητα της πόλης των Ιωαννίνων και της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου, παρουσιάζονται και προβάλλονται μέσω σύγχρονων μεθόδων marketing και ειδικών συνεργασιών «δικτύωσης», τόσο με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, όσο και με τη διεθνή τουριστική αγορά, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες ενέργειες εξωστρέφειας στο πλαίσιο «Διπλωματίας πόλεων».
Πρωταρχικός στόχος είναι o προορισμός «Ιωάννινα», να προβάλλεται συστηματικά και επαγγελματικά και να αξιοποιούνται αποτελεσματικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, είτε πρόκειται για τον τουρισμό πόλεων, είτε για την παραγωγή τοπικών προϊόντων, είτε για την αγορά των επιχειρηματικών συναντήσεων, σε συνεργασία πάντα με τον ΕΟΤ, τους τοπικούς φορείς, όπως την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων, το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, την Μητρόπολη Ιωαννίνων και την Περιφέρεια Ηπείρου.
Ήδη, τα Γιάννενα έχουν κατακτήσει μία αναγνωρίσιμη ανταγωνιστική ταυτότητα, ως «μία πόλη με πολλούς προορισμούς» όπου «το χθες και το αύριο το συναντά o επισκέπτης στο σήμερα», και βελτιώνουν διαρκώς τη θέση τους στις προτιμήσεις των Ελλήνων και ξένων τουριστών. Έχουμε κερδίσει το στοίχημα της προσέλκυσης «tour operators» και ξένων δημοσιογράφων που ειδικεύονται στον Τουρισμό. Παράλληλα, αυξάνονται συνεχώς, με ικανοποιητικό ρυθμό, οι διεθνείς επιχειρηματικές, πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις καθώς και τα συνέδρια στην περιοχή μας. O προορισμός «Ιωάννινα» ακούγεται πιο συχνά, από όλο και περισσότερους. Οι επισκέπτες στην πόλη μας πολλαπλασιάζονται. Καταφθάνουν εδώ από όλο και περισσότερα μέρη. Με ποικίλα ενδιαφέροντα. Όλες πλέον τις εποχές του χρόνου. O τουρισμός αναδεικνύεται σταθερός ισχυρός πυλώνας στήριξης της τοπικής οικονομίας και κερδίζει καθημερινά έδαφος στην ενίσχυση του ΑΕΠ. Τα ποσοτικά μεγέθη αυξάνονται και προσδοκούμε ότι, το επόμενο διάστημα, θα δούμε να ενισχύονται και τα κοινωνικά μερίσματα.
Όλες οι ενδείξεις και τα χειροπιαστά αποτελέσματα συνηγορούν στην εκτίμηση πως τίθενται οι βάσεις για μία αειφόρο πολύμορφη ανάπτυξη του τουρισμού (αστικού, πολιτιστικού-θρησκευτικού, αθλητικού, συνεδριακού κ.α.).
Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης προχώρησε:
- Στην ενίσχυση της επικοινωνιακής πολιτικής για την ισχυροποίηση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης ως προορισμού με πολλές επιλογές, στην απόκτηση πιο αποτελεσματικών εργαλείων προωθητικής δράσης και διαφημιστικής προβολής, καθώς και σε προσεκτικά επιλεγμένες διεισδυτικές ενέργειες για την προσέλκυση επισκεπτών από «νέες» τουριστικές αγορές-στόχους του εξωτερικού, στο πλαίσιο της «Διπλωματίας πόλεων», με κύριο -αλλά όχι μοναδικό- σκοπό, την αύξηση των μεριδίων της περιοχής μας στην εγχώρια και -κυρίως- στη διεθνή τουριστική αγορά. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:
- Στο πλαίσιο της στρατηγικής city branding του δήμου Ιωαννιτών, κρίθηκε αναγκαίο να δημιουργηθεί μια στοχευμένη επικοινωνιακή πολιτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) για τον προορισμό «Ιωάννινα». Να γίνει ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας – «image» (της εικόνας) του προορισμού, με περαιτέρω ανάπτυξη του website Τουρισμού του δήμου, μέσω επικοινωνιακών ψηφιακών μέσων προβολής τρίτων σε εξειδικευμένα κοινά και ομάδες (social media, ιστοσελίδες, blogs, κλπ.) Η ανάθεση της σύμβασης ολοκληρώθηκε μέσα στο 2017 (τον Δεκέμβριο), με έναρξη υλοποίησης από τον Γενάρη του 2018.
- Για την τουριστική προβολή των Ιωαννίνων και της περιοχής, καθώς και για την ενίσχυση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής city branding, κρίθηκε απαραίτητο να υπάρξει έντυπο υλικό προώθησης για την τουριστική προβολή του προορισμού «Ιωάννινα»
Να γίνει παραγωγή και ανατύπωση εγκεκριμένων εντύπων-φυλλαδίων (Flyers, οδηγών σημείων ενδιαφέροντος της ευρύτερης περιοχής κ.α.). Η παραγωγή του εγκεκριμένου έντυπου υλικού ολοκληρώθηκε πλήρως και τα σχετικά έντυπα που εκτυπώθηκαν στις 27-07-2017, παραδόθηκαν στο δήμο.
Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό για το έτος 2017, κρίθηκε απαραίτητη η τουριστική προβολή, προώθηση και παρουσίαση των Ιωαννίνων στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία και η Κύπρος, που αποτελούν αγορές-στόχους με δράσεις στο πλαίσιο «Διπλωματίας πόλεων». Να γίνει παρουσίαση και προώθηση του προορισμού Ιωάννινα-Ήπειρος, με δράσεις μάρκετινγκ «Διπλωματίας πόλεων» σε τρείς πόλεις (Λεμεσό, Λάρνακα και Λευκωσία) στην Κύπρο (12-16 Νοεμβρίου) και σε τρεις πόλεις (Μόναχο, Στουτγάρδη και Φρανκφούρτη) στη Γερμανία (3-7 Δεκεμβρίου). Στη διάρκεια των ταξιδιών αυτών, προωθήθηκαν ενέργειες αναγνωρισιμότητας- διείσδυσης σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους, (Road show), όπου συμπεριλαμβάνονταν εκδηλώσεις παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος μας, σε ΤΟ/ΤΑ, ΜΜΕ, bloggers, καθώς και συναντήσεις για ανάπτυξη διμερών-επιχειρηματικών σχέσεων, με εξειδικευμένες Β2Β συναντήσεις.
Στην ανάληψη ουσιαστικών πρωτοβουλιών και τον εφοδιασμό με ισχυρά πειστικά επιχειρήματα για την καλύτερη προετοιμασία των αναγκαίων διαβουλεύσεων με τους καθ’ ύλην αρμόδιους παράγοντες, ώστε, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου και τοπικούς επιχειρηματικούς φορείς, να διευθετηθούν χρόνια προβλήματα, όπως αυτό με τα καύσιμα και άλλα, που αποτελούσαν τροχοπέδη για την πολυδιάστατη αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου των Ιωαννίνων στα πρότυπα των διεθνών απαιτήσεων και προδιαγραφών. Η εικόνα στον αερολιμένα μας έχει αλλάξει αισθητά. Τα Γιάννενα «άνοιξαν τα φτερά τους». Οι πτήσεις charter έχουν αυξηθεί θεαματικά, καθιερώθηκαν νέες, τακτικές πτήσεις από την Κύπρο (Λάρνακα) και Σκανδιναβικές χώρες (Κοπεγχάγη και Στοκχόλμη), και στα σκαριά βρίσκονται νέα αεροπορικά δρομολόγια και προγραμματισμός διασύνδεσης των Ιωαννίνων και με άλλες πόλεις, εντός κι εκτός της Ευρώπης. Οι επαφές και οι συνεννοήσεις συνεχίζονται και, εφόσον δεν προκύψουν εκπλήξεις, το επόμενο διάστημα θα έχουμε πολύ καλά νέα. Και από το εσωτερικό της χώρας και από το εξωτερικό. Πάντως, γίνονται μεθοδικές εξωστρεφείς κινήσεις και προσπάθειες, προκειμένου η κατάσταση να βελτιωθεί και η πόλη μας να αποκτήσει πια το αεροδρόμιο που της αξίζει.
Στο συντονισμό και τη στήριξη ταξιδιών εξοικείωσης στην περιοχή μας τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων (fam trips και press trips) από τη Γερμανία, το Ισραήλ, την Κύπρο, την Ολλανδία, Σκανδιναβικές χώρες και την Κίνα.
Στην ολοκλήρωση των διεργασιών και ενεργειών για την αδελφοποίηση με την πόλη Kiryat Ono.
Στην ενίσχυση της «δημοσιότητας» σε αγορές-στόχους (επαγγελματικούς φορείς, Ενώσεις και το ευρύτερο εξειδικευμένο κοινό) για τις δράσεις τουρισμού που αναπτύσσονται στο δήμο:
Επικοινωνιακή στήριξη για τη συμμετοχή του δήμου Ιωαννιτών στην τουριστική έκθεση Κοπεγχάγης (16-19 Μαρτίου).
Συμβολή στην προετοιμασία και επικοινωνιακή στήριξη στο ταξίδι αντιπροσωπείας του δήμου στο Ισραήλ, με επικεφαλής το δήμαρχο, στο πλαίσιο της «Διπλωματίας πόλεων» και συνεργασιών σε παραγωγικούς τομείς (27-30 Μαΐου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο 20Forum Στρατηγικής της E.E. για την Μακροπεριφέρεια Αδριατικής και Ιονίου (EUSAIR), που διεξήχθη στην πόλη μας στις 11 και 12 Μαΐου.
Επικοινωνιακή στήριξη στο ετήσιο τακτικό συνέδριο της ΚΕΔΕ (30 Νοεμβρίου – 2 Δεκεμβρίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στην πανελλαδική ημερίδα για το κτηματολόγιο & τους δασικούς χάρτες που οργάνωσε o Συμβολαιογραφικός Σύλλογος Ιωαννίνων (12- Ι 3 Μαΐου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο 4ο Πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (9-10 Δεκεμβρίου).
Συνεργασία με τον Μελισσοκομικό Σύλλογο Ιωαννίνων «Ο Αρισταίος» για την επικοινωνιακή στήριξη του 9ου φεστιβάλ Μελιού στο ΣΕΦ, στην Αθήνα (1-3 Δεκεμβρίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στη Γενική Συνέλευση της ΕΣΗΕΠΗΝ-ΤΕΑΣ (31 Μαΐου).
Επικοινωνιακή στήριξη στην επίσκεψη της κινεζικής αντιπροσωπείας στην περιοχή μας (22 Ιουνίου).
Συμμετοχή με σκοπό την ανάδειξη της περιοχής στο πανελλήνιο συνέδριο των αρτοποιών που πραγματοποιήθηκε στα Γιάννενα στις 1-2 Οκτωβρίου.
Επικοινωνιακή στήριξη στο Συνέδριο αποστράτων αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. (1 Ιουνίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο ταξίδι μελών του Ελληνορωσικού Συλλόγου στην Πετρούπολη της Ρωσίας (7 Αυγούστου).
Στην ανάπτυξη του συνεδριακού και αθλητικού τουρισμού, καθώς και την προσέλκυση άλλων σημαντικών διοργανώσεων στη πόλη:
Επικοινωνιακή στήριξη στην οργάνωση των Πανελλήνιων Σχολικών Αγώνων Ποδοσφαίρου Λυκείων Ελλάδας που διεξήχθησαν στα Ιωάννινα (24-26 Απριλίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο 3 0 διεθνές συνέδριο οικονομικής και κοινωνικής ιστορίας «Ιστορία της εργασίας» που διεξήχθη υπό την αιγίδα του Δήμου Ιωαννιτών (10 Μαΐου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Μοριακής Ογκολογίας και Στοχεύουσας Θεραπείας (31 Μαρτίου- 1 Απριλίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο διήμερο συνέδριο του ΕΛΚΕ που οργανώθηκε από το ΤΕΙ Ηπείρου στις 23-24 Νοεμβρίου.
Επικοινωνιακή στήριξη στο Συνέδριο ΗΕΡ20Ι7 τοι) Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (6-9 Απριλίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο 31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νευροχειρουργικής & την 11η Συνάντηση Νοσηλευτικής Νευροχειρουργικής (22 Μαΐου).
Επικοινωνιακή στήριξη στο διεθνές σεμινάριο με Τίτλο «Γιάννινα Πρότζεκτ» (18-20 Ιουλίου).
Επικοινωνιακή στήριξη στην 27η Επιστημονική Εκδήλωση «Παιδιατρική-Νέες προκλήσεις» του Τομέα Υγείας του Παιδιού του πανεπιστημιακού νοσοκομείου (14-15 Οκτωβρίου).
Επικοινωνιακή στήριξη των αθλητικών αγώνων «11ος Γύρος της Λίμνης» και των αγώνων δρόμου του 5ου «Run Greece Ιωάννινα» (17 Σεπτεμβρίου και 21 Μαΐου).
Στο συντονισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων 2017-Πρωτοχρονιάτικων εκδηλώσεων 2018 στην πόλη μας. Στη συνέχεια, το Γραφείο Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης προώθησε ειδική επικοινωνιακή καμπάνια για την παρουσίασή του, με σκοπό τη διαφημιστική προβολή των Ιωαννίνων, σε M.M.E. (τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες) και Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook-twitter).
Στην καθιέρωση και οργάνωση του προγράμματος δωρεάν ξεναγήσεων-περιπάτων στα Γιάννενα με τίτλο «Μαθαίνω για την πόλη μου», σε συνεργασία με το Σπήλαιο Περάματος. O πρώτος κύκλος του προγράμματος υλοποιήθηκε στο διάστημα 29 Οκτωβρίου με 3 Δεκεμβρίου και ήδη ανακοινώθηκε η συνέχισή του για δεύτερη χρονιά. O φετινός, δεύτερος κύκλος, θα ανοίξει σε λίγες ημέρες και θα συνεχιστεί ξανά το φθινόπωρο, ώστε να γίνουν περισσότερες διαδρομές.
Στην υλοποίηση του διαγωνισμού φωτογραφίας με τίτλο «Χιονισμένα Γιάννενα», στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την ενεργό συμμετοχή του κοινού στην ανάδειξη της πλούσιας ομορφιάς και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης μας. Η καλλιτεχνική επιτροπή επέλεξε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες, τα έργα τους τυπώθηκαν και εκτέθηκαν σε επιλεγμένο σημείο στην αίθουσα του Δημαρχιακού Μεγάρου, και ο δήμαρχος απένειμε τιμητικές διακρίσεις στους δημιουργούς τους.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση των υποδομών της πόλης με σκοπό την αποτελεσματικότερη ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της και την ανάπτυξη, έχουν ήδη αρχίσει και προχωρούν με γρήγορο ρυθμό οι εργασίες για την χωροταξική επέκταση και τον αναγκαίο εξοπλισμό του Γραφείου Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, που σήμερα λειτουργεί στο κτίριο της οδού Μουλαϊμίδη 10.
Στην παρακολούθηση της εύρυθμης λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος χρήσης κοινόχρηστων ποδηλάτων, την έκδοση ηλεκτρονικών καρτών χρήσης και τη διατήρηση στατιστικών δεδομένων, καθώς και στην ανάληψη πρωτοβουλιών για τη συντήρηση των ποδηλάτων σε καλή κατάσταση και για τη συνολική αναβάθμιση του δικτύου, ώστε να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες.
Δράσεις γραφείου τουριστικής προβολής από το φθινόπωρο του 2014 έως σήμερα
Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του δήμου Ιωαννιτών υλοποιεί από το 2016, με επιτυχία, τη φιλόδοξη εξωστρεφή στρατηγική «Ioannina Old.New.You. Greece», με σκοπό ο προορισμός της πόλης μας να καθιερωθεί στο χάρτη της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς ως ένας Μητροπολιτικός πόλος έλξης επισκεπτών στην ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου. Στο πλαίσιο αυτού του ολοκληρωμένου Επιχειρησιακού Σχεδίου, με ορίζοντα το 2019, αλλά και οργανώνοντας παράλληλες, συμπληρωματικές δράσεις:
- Διατυπώσαμε νέο brand name και λογότυπο για το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων. (brand name και λογότυπο)
- Ανασχεδιάσαμε την ιστοσελίδα του Γραφείου Τουριστικής Προβολής («www.travelioannina.com») και αναβαθμίσαμε την παρουσία μας στα social media.
- Συμμετείχαμε σε σημαντικές διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και οργανώσαμε επιχειρηματικές αποστολές, παρουσιάσεις και συνεντεύξεις Τύπου σε επιλεγμένες τουριστικές αγορές στο εξωτερικό, καθώς ταξίδια εξοικείωσης στην περιοχή μας τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή.
- Προβάλλαμε την πόλη μας ως ιδανικό συνεδριακό προορισμό σε διεθνείς συνεδριακές εκθέσεις, κτλ. (συνεδριακός προορισμός)
- Καθιερώσαμε και συνεχίζουμε να υλοποιούμε, σε συνεργασία με το Σπήλαιο Περάματος, το πρόγραμμα δωρεάν ξεναγήσεων-περιπάτων στα Γιάννενα με τίτλο «Μαθαίνω για την πόλη μου». Μία πρωτοβουλία, που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και βρίσκει σημαντική ανταπόκριση στις Γιαννιώτισσες και τους Γιαννιώτες(ξεναγήσεις.
- Αξιοποιήσαμε σε σημαντικό βαθμό το εξωστρεφές «εργαλείο» της «Διπλωματίας πόλεων» για τη διείσδυση στη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ισραήλ, την Κύπρο, σε Σκανδιναβικές και άλλες χώρες. (διπλωματια πόλεων, ταξίδια εξοικείωσης)
- Σχεδιάσαμε και τυπώσαμε νέα φυλλάδια τουριστικής πληροφόρησης για την ευρύτερη περιοχή και σύγχρονο χάρτη με τα αξιοθέατα της πόλης μας. (νέα φυλλάδια)
- Στηρίξαμε επικοινωνιακά όλα τα συνέδρια θεσμικών φορέων και επαγγελματικών κλάδων, τους μεγάλους και μικρούς αθλητικούς αγώνες, που διεξήχθησαν στα Γιάννενα, ευελπιστώντας στην ανάπτυξη του αθλητικού και συνεδριακού τουρισμού. (αθλητικοί αγώνες)
- Διαμορφώσαμε τα προγράμματα Χριστουγεννιάτικων και Πρωτοχρονιάτικων εκδηλώσεων που έγιναν στην πόλη μας και προωθήσαμε ειδικές επικοινωνιακές καμπάνιες, χωρίς αμοιβή, για την παρουσίασή τους σε Μ.Μ.Ε. (τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες) και Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-twitter). (Χριστούγεννα-έναρξη γιορτών)
- Συμβάλλαμε καθοριστικά με ουσιαστικές πρωτοβουλίες και ποικίλες παρεμβάσεις, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου και τοπικούς επιχειρηματικούς φορείς, στην αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων που αποτελούσαν τροχοπέδη για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου των Ιωαννίνων στα πρότυπα των διεθνών απαιτήσεων και προδιαγραφών. (αεροδρόμιο)
- Επιπλέον, προωθήσαμε, επίσης χωρίς αμοιβή, ειδικά αφιερώματα για την τουριστική προβολή των Ιωαννίνων σε Μ.Μ.Ε. και εξειδικευμένα τουριστικά δίκτυα πληροφόρησης στη χώρα μας και στο εξωτερικό (εφημερίδες, περιοδικά της Ομογένειας, ξένες ιστοσελίδες κ.α.).
- Οργανώσαμε διαγωνισμό φωτογραφίας με τίτλο «Χιονισμένα Γιάννενα», στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την ενεργό συμμετοχή του κοινού στην ανάδειξη της πλούσιας ομορφιάς και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης μας. (διαγωνισμός φωτογραφίας)
- Βελτιώνουμε διαρκώς τις υποδομές του δήμου μας με σκοπό την αποτελεσματικότερη ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος. Η χωροταξική επέκταση του Γραφείου Τουριστικής Προβολής βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο και, με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, όπως του Interreg, του Cult-Routes και του Joy-Welcult, διαθέτει πλέον τον απαιτούμενο σύγχρονο εξοπλισμό για να κάνει σωστά τη δουλειά του.
- Υπογράψαμε Μνημόνιο συνεργασίας στον τομέα του Τουρισμού με το δήμο Θεσσαλονίκης. (μνημόνιο συνεργασίας)
- Αναλάβαμε συγκεκριμένες δράσεις για την ανάπτυξη του αυτοκινούμενου τουρισμού στην πόλη μας. Σε συνεργασία με την Αναπτυξιακή «ΗΠΕΙΡΟΣ Α.Ε.», καταγράψαμε και δημιουργήθηκαν οργανωμένες θέσεις στάθμευσης για αυτοκινούμενα τροχόσπιτα (campervan), σε συνδυασμό με την ανάδειξη διαδρομών ποδηλάτου και πεζοπορίας. (Campervan)